تبلیغات
ITuniverse | دنیای فناوری اطلاعات - Epic : در مورد Unreal Tournament کوتاهی کردیم

...دست نوشته های یک وبگرد طراح />

درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

پیوندهای روزانه

طبقه بندی

نویسندگان

ابر برچسبها

نظر سنجی

آمار وبلاگ




نویسنده :آریان رضوی

Epic : در مورد Unreal Tournament کوتاهی کردیم

Epic بالاخره به این موضوع اعتراف کرد که در خصوص پر فروش ترین فرنچایز سال های اخیر این شرکت یعنی Unreal Tournament کوتاهی کرده است.

Mike Capps مدیر عامل استودیوی Epic در گفتگویی با سایت IndustryGamers گفت تصمیمات این شرکت در خصوص تمرکز بر روی سری Gears of War و IP های جدید باعث شده تا Unreal Tournament در سایه قرار بگیرد.
او می گوید : “مدت زیادی از عرضه ی آخرین بازی Unreal می گذرد, این بازی یک فرنچایز بسیار دوست داشتنی است و ما هنوز هم آن را خیلی دوست داریم. ما آن طور که شایسته ی این عنوان بود به آن توجه نکردیم آن هم به خاطر این که تمرکزمان را بر سری Gears of War معطوف کرده بودیم. ضمن این که ما هنوز شرکت نسبتا کوچکی هستیم.”

او به شوخی می گوید : “حتما تعجب می کنید که چرا ما اسم موتور پایه مان را Gears Engine یا چیز دیگه نمی گذاریم !”
البته او از گفتن این که مشغول کار بر روی بازی جدیدی از سری Unreal Tournament است امتناع کرد و هنوز چیزی در این رابطه مشخص نیست. علاوه بر این او گفت ساخت دنباله این عنوان می تواند او را خوشحال کند.
“ما تمرکزمان را روی ساخت بازی های جدید گذاشتیم همانطور که شما Shadow Complex را دیدید و Bulletstorm و همچنین Infinity Blade اما بعضی وقت ها خودم به عنوان یک تاجر فکر می کنم ما باید وقت بیشتری را صرف فرنچایز های فوق العاده مان بکنیم.”

آخرین شماره از این سری , بازی Unreal Tournament III بود که در سال 2007 برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و رایانه های شخصی منتشر شد.










توضیحات: با +1 کردن این وبلاگ در گوگل به رشد و توسعه کمک می کنید. توجه داشته باشید که پس از کلیک از شما در خواستی مبنی بر ورود به حساب کاربری گوگل خود می شود. این امر ضروریست .